سوریه خط قرمز بسیاری از کشورهای منطقه است
 پایگاه اینترنتی هواداران دکتر ابوالقاسم خسروی

نماینده مردم تربت حیدریه در مجلس با اشاره به اینکه سوریه خط قرمز بسیاری از کشورهای منطقه است، گفت: اگر آمریکا و رژیم صهیونیستی دخالت نظامی در سوریه انجام دهند در آتش ایجاد شده خودشان خواهند سوخت.

ابوالقاسم خسروی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تربت حیدریه اظهار داشت: جنجال استفاده از سلاح شیمیایی توطئه آمریکا و برخی کشورهای غربی و عربی برای حمله به سوریه است و کسانی که با شعار دموکراسی و حقوق بشر در دنیا وارد می‌شوند در عمل مراکز تولید سلاح‌های شیمیایی را حمایت می‌کنند و یکی از منابع مهم درآمد قدرت های دنیا استفاده از همین سلاح‌هاست.

وی با محکوم کردن استفاده از سلاح شیمیایی در سوریه گفت: دولت و ارتش سوریه در شرایطی قرار دارند که نیازی به استفاده از سلاح شیمیایی ندارند و استفاده از این سلاح برای ایجاد جو روانی علیه موفقیت های ارتش سوریه و توسط تروریستها و حامیان غربی و عربی صورت گرفته است.

به گفته وی، اگر آمریکا و رژیم صهیونیستی دخالت نظامی در سوریه انجام دهند و کار احمقانه‌ای علیه منافع این ملت صورت پذیرد در آتش ایجاد شده خودشان خواهند سوخت.

خسروی بیان کرد: شکست رژیم صهیونیستی در حمله به سوریه قطعی است و این رژیم منحوس تنها به فکر پیامدهای سیاسی و نظامی پس از شکست سوم در خاورمیانه است؛ سوریه خط قرمز بسیاری از کشورهای منطقه است.

نماینده مردم تربت حیدریه هدف از این جنجال‌ها را بر دو محور اعلام کرد و بیان داشت: کشورهای غربی به خصوص آمریکا با ایجاد جنجال به دنبال حضور طولانی مدت خود در منطقه و غارت منابع کشورهای مسلمان هستند؛ هدف آنها از حمله به سوریه به دو منظور تقویت نیروهای تروریستی و کمک به ورود به دمشق است.

 

وی تصریح کرد: جای تاسف است که برخی از دولت‌های منطقه به نام خادمین حرمین دست در دست دشمنان اسلام گذاشته و برای جنگ با سوریه وارد عمل شده‌اند درحالی که دو کشور غیر مسلمان روسیه و چین از مردم مظلوم این کشور حمایت می‌کنند.

 





تاریخ: سه شنبه 12 شهريور 1392برچسب:,
ارسال توسط هواداران دکتر ابوالقاسم خسروی
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 85
بازدید دیروز : 30
بازدید هفته : 117
بازدید ماه : 462
بازدید کل : 110201
تعداد مطالب : 501
تعداد نظرات : 13
تعداد آنلاین : 1

آدرس دفاتر ارتباطات مردمی استاد خسروی :

دفتر تهران : تهران ، میدان بهارستان ، ساختمان مجلس شورای اسلامی - دفتر نمایندگان - طبقه سوم - اتاق شماره 316 تلفن : 33523901- نمابر : 33503294

دفتر شهرستان : تربت حیدریه خیابان کاشانی - بین کاشانی 8 و 10 ، جنب بانک ملی ، پلاک 160 ، طبقه فوقانی تلفن : 2235113 - 0531 نمابر : 2235114 - 0531

شهرستان زاوه - دولت آباد - خیابان امام رضا - بین امام رضای 32 و 34 تلفن : 3725560 - 0532

شهرستان مه ولات - فیض آباد - خیابان شهیدبهشتی - شهیدبهشتی 45 تلفن : 6727870 - 0532


لطفا نظرات ،پیشنهادات و انتقادات خود را با ما درمیان بگذارید- با تشکر مدیر سایت